niedziela, 21 września 2025

Kto kogo prowokuje?

 

To nie Rosja prowokuje NATO, a odwrotnie. Od momentu odrodzenia się Rosji z niebytu, uwolnienia się jej spod sowieckiej okupacji, NATO prowokuje Rosję swoim rozszerzaniem się na Wschód, łamiąc w ten sposób wszelkie umowy zawarte z Rosją. Rosja jest w defensywie, a nie w ofensywie, broni swoich granic, które NATO ciągle naruszało i to prawie ze wszystkich stron Rosji. Ukraina jest jedynie poligonem tej wojny NATO z Rosją. 
Europa w niczym nie jest atrakcyjna dla Rosji, natomiast Rosja dla NATO jest bardzo atrakcyjna z powodu swoich bogactw naturalnych, szczególnie węglowodorów i metali ziem rzadkich. I taka jest prawda, moim zdaniem. 
Wiem, że zaraz za to moje zdanie zostanę wyzwana od ruskich onuc, ale wisi mi to. Prawda jest najważniejsza, a prawda jest taka, że zachodni Polski sąsiedzi w niczym nie są lepsi od tych wschodnich. Jedni i drudzy okupowali i grabili Polskę i Polaków na zmianę, i robią to do dzisiaj. Jedni i drudzy pławili się w polskiej krwi, więc jest mi to obojętne który z nich wygra tę obecną wojnę, którą prowadzą między sobą na Ukrainie. Jedni i drudzy są tyle samo warci. 
To nie jest nasza wojna, nigdy naszą nie była, chociaż propaganda, tak wschodnia - ukraińska, jak i zachodnia na wszystkie możliwe sposoby chce przekonać Polaków, że jest inaczej. I robią to tylko dlatego, że Polacy potrzebni są im jako mięso armatnie, no bo ci nasi "przyjaźni" nam sąsiedzi sami za swoje sprawy umierać nigdy nie chcieli i nie chcą. 
Nie dajmy się im sprowokować! Chcą wojny, niech sami na tę wojnę idą!

22 komentarze:

  1. Anonimowy21/9/25 20:18

    HaliCMAZ

    Rosja uwolniła się od sowieckiej okupacji? Niezle rewelacje głosisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HaliCMAZ Kim był Marks, Lenin, Trocki, Twoim zdaniem?
      Kim byli Sowieci, którzy przelewali rosyjską chrześcijańską krew bez litości i bez miłosierdzia?
      Trochę sobie poczytaj, a wtedy dowiesz się tego.
      Rosja przecież zniknęła z map świata na całe desenia. W jej miejsce "wybrańcy" tego świata, masońscy "mędrcy" zrodzili bękarta, ateistyczny Sowiet.
      Sowieci byli komunistami, którzy do carskiej Rosji przybyli razem ze swoją komunistyczną ideologią z Zachodu, a komunizm, już w 1800 latach wymyśliła masoneria.
      Rosja stała się polem eksperymentalnym tego masońskiego komunizmu, była jego największą ofiarą.

      Usuń
    2. Anonimowy22/9/25 15:01

      amidgf

      ​HaliCMAZ no tak to polityką nie tv

      Usuń
    3. Anonimowy22/9/25 15:03


      HaliCMAZ

      amidgf polityka może o tak, ale nie prawda historyczna ;)

      Usuń
    4. Anonimowy23/9/25 10:50

      hassium

      ​HaliCMAZ kto sponsorował Rosjanom Lenina?

      Usuń
    5. Anonimowy23/9/25 11:02

      ⁠ hassium ci sami co Putina

      Usuń
  2. Anonimowy21/9/25 20:19

    kazadams

    racja karolinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazadams Taka jest prawda historyczna. Prawda, nawet najbardziej zakłamywana, zawsze w końcu na wierzch wypływa.

      Usuń
  3. Anonimowy21/9/25 20:29

    JacekKwiatkowski

    Ja też tak myślę

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21/9/25 21:14

    ahdxs

    Przytoczyles.. przemówienie putina z Monachium w 2007 roku.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahdxs Nie znam tego przemówienia, więc nic nie mogłam z niego przytoczyć. Czytam natomiast historię, korzystając przy tym z różnych źródeł, tak zachodnich jak i wschodnich, a obserwując to co się dzisiaj dzieje na naszych oczach, łączę fakty i wyciągam wnioski.

      Usuń
    2. Anonimowy21/9/25 21:28

      ahdxs

      ​karolinakajtek na podstawie przemówienia jak wcześniej pisałem polecam w takim razie ....

      Usuń
    3. ahdxs Dzięki za podpowiedź. Nie omieszkam się z tym przemówieniem zapoznać. Wiedzy nigdy za wiele, ponieważ wiedza jest naszą ochroną.

      Usuń
    4. Anonimowy21/9/25 22:19

      ahdxs

      ​karolinakajtek jak dotrze Pani do źródła, źródeł.....proszę zwrócić uwagę na wpływy jakie chce przywrócić Putin jakie miała Rosja wczesniej odnosi się tam do konkretnej daty rozszerzenia paktu NATO....proszę sprawdzić w jakim położeniu znalazła by się Polska.....teraz z perspektywy czasu proszę popatrzyć na to co się dzieje i czy facet kłamał czy ostrzegał co będzie robił.....wiara że to nas nie dotyczy.... naprawdę jest wiarą....a wiara to tylko wiara.....pozdrawiam....

      Usuń
    5. Anonimowy21/9/25 22:24

      ahdxs

      karolinakajtek ale zgadzam się z Panią z wyciągniętych faktów historycznych...... jednocześnie...pozdrawiam....
      I pytanie....czy my jako Polska możemy co kolwiek kreować w geopolityce czy mamy tyle sprawczości realnej?

      Usuń
  5. Anonimowy21/9/25 22:16

    AgnieszkaSovilo

    Amen ... zgadzam się we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21/9/25 22:21

    pawejacek

    Święte słowa.Dobrze że jeszcze trzeźwi ludzie są w tym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22/9/25 15:05

    hassium

    Imperializm niemiecki oni muszą iść na wschód

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22/9/25 15:06


    Alicja

    Też tak uważam. Niech już od tej Rosji gady się odczepią

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22/9/25 15:08

    antoinehalik

    "Rosja uwolniła się spod sowieckiej okupacji".
    To mi zrobiło dzień 😂😂😂
    A co do reszty to oczywiście racja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23/9/25 10:51


      hassium

      ​antoinehalik Niemcy były ofiarą faszyzmu można? Można

      Usuń
    2. ​hassium Nie, nie można powiedzieć, że Niemcy były ofiarą faszyzmu, ponieważ cały naród niemiecki bez najmniejszego przymusu i oporu wspierał Hitlera i jego faszyzm, brał czynny w nim udział.
      W przypadku Rosjan było inaczej. To obcy przyszli do Rosji z zaplanowanym dla tego kraju komunizmem już w latach 1800 i narzucili ten Rosjanom rewolucją bolszewicką, która rozpoczęła się w 1917 roku. Przeciwnicy komunizmu byli brutalnie i bezwzględnie mordowani, albo lądowali w "najlepszym" przypadku w łagrach. Krew Rosjan, prawosławnych chrześcijan lała się wtedy strumieniami. Niemcy zatem byli faszystami z wyboru, Rosjanom komunizm został brutalnie, z przemocą narzucony z zewnątrz. I to jest zasadnicza różnica.

      Usuń