sobota, 16 lipca 2022

Prawdy nie można niczym przykryć

 

No i niczego nie udowodniłeś Griszka B, poza tym, że przeciwnik Boga, chociaż bardzo się stara, nie może w żaden sposób zakłamać i ukryć prawdy. Może ją przykrywać kolejnymi swoimi tłumaczeniami, dowodami jej "nieprawdziwości", przedstawianymi przez astrologów i naukowców. Może ją bombardować coraz to nowszymi swoimi kłamstwami, lecz nie może jej ukryć, ponieważ Prawdą Jest Bóg. 
Prawda jaśnieje bardziej niż tysiąc Słońc i jest nie do przykrycia. Nie ma więc nic dziwnego w tym, że człowiek porównuje ją ze Słońcem, że Słońce przyjął za Symbol Boga, który Jest Jedyną, Prawdziwą i najwiekszą Jasnością i stworzył nie tylko Słońce, gwiazy i niebo, lecz cały Wszechświat. 
A astrologowie i naukowcy kim są? 
Powiem Ci: To są jedynie plagiatorzy Boga, podobnie jak i ten, który z Bogiem walczy. Ich światło jest tak blade, że można nazwać je ciemnością, a ciemność nie jest w stanie przykryć Światła, którym Jest Bóg. I tyle w temacie.

25 komentarzy:

  1. Anonimowy16/7/22 10:02

    Day Walker

    Nie. Bóg jest kłamstwem. Zwykłą fikcją literacką z mitologii biblijnej wymyśloną przez człowieka. To fakt. Wiemy to dzięki nauce, znajomości historii religii, filozofii, antropologii kulturowej, psychologii, ewolucji umysłu.
    Natomiast nikt nigdy nie przedstawił żadnych weryfikowalnych, przekonujących, logicznych, poprawnych argumentów za istnieniem jakiegokolwiek bytu nazywanego umownie "Bogiem". O dowodach naukowych nawet nie wspominając....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Day Walker
      W takim razie, Ty, który jesteś stworzony na obraz Boga, też jesteś tylko fikcją, nie istniejesz.
      Spojrzyj w lustro, sprawdź, czy zobaczysz w nim swoje odbicie. No bo, jeżeli jesteś fikcją, to może swojego odbicia w lustrze nie zobaczysz. Nie można bowiem zobaczyć czegoś, czego nie ma. Jak myślisz, dlaczego Bóg stworzył człowieka i dlaczego właśnie na obraz swój, co wyraźnie zaznaczył i podkreślił?
      Ja myślę, że zrobił to dlatego, aby otworzyć oczy niedowiarków takich jak Ty. W lustrze, bowiem, widzisz nie tylko swoje odbicie, lecz również Tego, który stworzył Cię na obraz i podobieństwo swoje.
      Podobieństwo nie znaczy, że jesteś Bogiem. Nie! Lecz znaczy to, że jesteś inteligentnym kreatorem jak On, mającym wpływ na swoje życie. A to z kolei znaczy, że masz zdolność do projektowania i stwarzania rzeczy materialnych, że jesteś istotą nie tylko cielesną, lecz także duchową. Potrafisz np. kochać i kierować się miłością, świadomie zakładać swoją rodzinę, gdy tylko tego zechcesz. Nie jesteś bowiem jedynie zaprogramowanym stworzeniem, które nie ma wpływu na swoje zachowania.
      Szukasz dowodów istnienia Boga we wszystkich gałęziach nauki i w kosmosie, a zwyczajnie zapomniałeś o sobie samym.
      To Ty jesteś największym dowodem istnienia Boga, Stwórcy nas samych i wszystkiego wokół nas. Bez Niego nic by się nie stało i nic by nie zaistniało. Ci wszyscy plagiatorzy, nazywający siebie naukowcami, a zarazem negujacy istnienie Boga, również nie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Anonimowy16/7/22 10:24

    Day Walker

    @Karolina Kajtek Nie. Ja jestem realny. Bóg jest wymyślony. To człowiek stworzył koncept Boga na swoje podobieństwo. Nie odwrotnie.
    Człowiek jest dowodem istnienia człowieka. Powstaliśmy w procesie ewolucji biologicznej. Jak wszystkie inne organizmy na Ziemi. Coś Ci jeszcze wytłumaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Day Walker
      Aha! Zatem spojrzałeś w lustro i stwierdziłeś, że jednak jesteś, że nie jesteś wymyślony.
      Tak, tak, chciałbyś aby tak było, lecz niestety, muszę Cię rozczarować i sprowadzić Twoją pychę na ziemię. Czy tego chcesz czy nie, jesteś obrazem Boga, a nie Bóg Twoim. Oczywiście możesz siebie oszukiwać i negować, że tak nie jest, jesteś bowiem całkowicie wolnym człowiekiem. Takim właśnie stworzył Cię Bóg.
      Mnie nic do Twojej wolności, podobnie jak i darwinowskie fantazje obchodzą mnie na tyle, aby demaskować ich fałsz. Coś Ci jeszcze wytłumaczyć?

      Usuń
  3. Anonimowy16/7/22 11:59

    Day Walker

    @Karolina Kajtek Nie. Bóg nie istnieje. Bóg jest tylko fikcją literacką z mitologii biblijnej wymyśloną przez człowieka. Czy ci się to podoba czy nie. Takie są fakty. Możesz je zaakceptować i próbować zrozumieć.
    Śmiało, "zdemaskuj" fakt procesu ewolucji biologicznej. Będziesz pierwszy w historii ludzkości, który to zrobi. Tysiące naukowców z całego świata tylko czeka, aż podasz chociaż jeden dowód naukowy podważający fakt procesu ewolucji biologicznej. Powodzenia.
    Opierasz swoją "wiedzę" o ewolucji biologicznej tylko przez pryzmat pierwotnych odkryć Darwina, który nie znał nawet genetyki? To musisz zaktualizować ją o jakieś 150 lat badań i odkryć naukowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Day Walker
      Ja, nie muszę nikomu udowadniać, że człowiek to nie małpa. Jaka małpa jest każdy widzi. Ja nie neguję procesowi ewolucji biologicznej, która i owszem ma miejsce, lecz dopiero po dokonanym przez Boga stworzeniu Ziemi i życia na niej.

      Usuń
  4. Anonimowy16/7/22 13:43

    Day Walker

    @Karolina Kajtek Człowiek współczesny to nadal przedstawiciel naczelnych, małp wąskonosych, hominidów, człowiekowatych. Niestety ten fakt uwłacza jedynie wybujałemu ego i wątłemu umysłowi sekt kreacjonistycznych. Inteligentne jednostki nie mają z tym problemu.
    Bóg niczego nie stworzył. Ponieważ nie istnieje. Wszystkie organizmy na Ziemi powstały w drodze ewolucji biologicznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ​ @Day Walker
      Jak to dobrze dla Ciebie, że nie jesteś wybujałym EGO i wątłym umysłem (?). Jednak tego, że nie jesteś członkiem sekty nie potwierdza Twoja wiara w nieistnienie Boga. Ateizm to też jest wiara, religijna sekta, przynajmniej w moim "upośledzonym" rozumieniu.
      No tak, inteligentne jednostki wiedzą, że ich pradziadkiem i prababcią były małpy. Gratuluję im tej "inteligencji"!
      "Głupia" ja, która z uporem maniaka twierdzi, że mój pradziadek i moja prababcia byli ludźmi, stworzeniami Boga i to na Jego obraz.
      I co ja mam teraz z tym fantem zrobić, że jestem "ułomnym" umysłem człowieka, a nie "inteligentnym" umysłem małpy? Hmm . . .? :)
      Ziemia i cały Wszechświat zawdzięcza swoje istnienie Bogu, który dał życie wszystkiemu stworzeniu na planecie Ziemi i zdolność rozmnażania się i ewoluowania.
      Jedynie człowieka, stworzonego na obraz Boga, uzdolnił Bóg do bycia kreatorem swojego życia i do podporządkowania sobie całej planety Ziemi, łącznie ze wszystkim, co na niej istnieje.
      Umożliwił więc człowiekowi poznawanie, czerpanie z tego poznawania wiedzy, a więc nabywanie mądrości i rozwój we wszystkich możliwych kierunkach nauki i gospodarki.

      Usuń
  5. Anonimowy16/7/22 21:50

    Day Walker

    @Karolina Kajtek Nie. Dlaczego manipulujesz?
    Ateizm nie jest religią tylko brakiem wiary w bzdury pokroju Boga z mitologii biblijnej. To również wiedza na temat tego, dlaczego człowiek stworzył kłamstwo Boga

    Nie ma dowodów naukowych na istnienie jakiegokolwiek Boga. Więc nie kłam.
    Natomiast inteligentne jednostki wiedzą, że człowiek współczesny nie pochodzi od małp żyjących obecnie. Tylko miał z nimi wspólnego przodka. Ewolucja biologiczna naczelnych przebiegała równolegle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ​ @Day Walker
      Ty piszesz, że ateizm to brak wiary w Boga. Ja piszę, że ateizm to wiara w nieistnienie Boga. Piszemy więc o tym samym, czyż nie?
      Skoro mnie nazywasz manipulantką, to w takim razie, kim Ty jesteś?
      Ludzie wierzący głoszą Boga, a ateiści głoszą, że Boga nie ma. Czujesz to?
      Jedni i drudzy robią więc dokładnie to samo, mianowicie rozpowszechniają swoje wierzenia do czego, żeby nie było, mają pełne prawo. W jakim celu to robią?
      Jedni i drudzy, moim zdaniem, wierzą w swoje racje, chcą ratować ludzkość i świat. Kierują się więc artruizmem, jak sądzę. Przynajmniej ja tak mam. Nie ma w nich odrobiny egoizmu, jest jedynie troska o drugiego człowieka. A ponieważ ich wierzenia są przeciwstawne, dyskutują oni ze sobą na ich temat w ramach wolności słowa i wyznania, do czego też mają prawo.
      Przekonują siebie wzajemnie do swoich racji lecz nikogo nie chcą do przyjęcia swoich przekonań zmuszać - mówię o sobie. Gdy się z czymś nie zgadzam, to reaguję i nikt nie jest w stanie mi tego zabronić. A teraz powiem mniej grzecznie:

      Nie ma dowodów naukowych na nieistnienie Boga. Więc nie kłam.

      No zobacz! A małpy żyjące w przeszłości to nie były małpy? Hmm . . .? Ah tak! Dawne małpy to byli ludzie, a dzisiejsi ludzie to dawne mały. Przecież to jest takie OCZYWISTE! Jak ja mogłam na to nie wpaść wcześniej? Hmm . . .?
      No tak, zapomniałam, że jestem "ułomnym" umysłem człowieka, a nie "inteligentnym" umysłem małpy.
      Zawsze wymagałam od siebie zbyt wiele! Kobieta! Nie ma się co dziwić! To wyjaśnia wszystko. :)))
      Wiesz co?
      Oszczędź mi tych waszych małpich mądrości i nie trać więcej czasu na takiego "bezmózga" jak ja, mieniącego się człowiekiem, bo jeszcze zarażę Cię swoją "głupotą" i Ty przestaniesz być "inteligentną" jednostką małpią, i dopiero będzie kłopot.
      Nie chcę Cię mieć na sumieniu. Dobranoc.

      Usuń
  6. Anonimowy18/7/22 11:54

    Day Walker

    @Karolina Kajtek Ateizm to wiedza na temat tego, dlaczego człowiek stworzył koncept Boga.

    W nauce, nie ma czegoś takiego jak dowody na "nieistnienie" czegokolwiek. W nauce, dowodzi się istnienia zjawisk i procesów. A nie ich braku. Kto tego nie rozumie - nie wie jak działa i na czym polega metoda naukowa.
    Nie ma też dowodów na "nieistnienie" Dżinów, Wróżek czy Jednorożców. A to zawsze ciężar dowodu spoczywa zawsze na autorze danej hipotezy. W przypadku konceptu Boga takich dowodów nie ma.

    Masz rację. Złożone mechanizmy ewolucji biologicznej, filogeneza gatunków, pochodzenie człowieka i innych naczelnych - to widoczne za duże wymagania intelektualne. Wróć do tego, co ci wychodzi. Może do sprzątania? ;)
    Oczywiście jak tylko przeprosisz za swoje kłamstwa i dezinformacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Day Walker
      Człowiek stworzył swój koncept Boga dopiero po tym, jak wpierw Bóg stworzył człowieka. Taka była kolejność, czy to się takim jak Ty, niedowiarkom podoba czy nie.
      Wierw upadli aniołowie, potem upadli ludzie odwrócili się od Jedynego, w Trójcy Świętej Prawdziwego Boga, a uczynili to z podszeptu tego, który ich do dzisiaj oszukuje i zwodzi, mianowicie z podszeptu Lucyfera, przeciwnika Boga. To on stał się konceptem, o którym piszesz, konceptem przybierajacym zresztą różne imiona.
      Zapragnął on zastąpić Boga sobą. Stał się więc bóstwem dla tych, których udało mu się pociągnąć za sobą, samozwańczym bóstwem.
      Tak nimi manipulował i manipuluje, że jedni ślepo wierzą w niego, a drudzy wierzą w to, że to ludzie stworzyli sobie Boga, jeszcze inni, całkowicie wykluczają Boga istnienie.
      Ten upadły anioł zawsze lubił dzielić i rządzić.
      Dobra nowina jest taka, że czas jego rządów, dany mu przez Boga Trójjedynego na udowodnienie, że jest on w stanie zastąpić Boga, powoli dobiega końca.
      Ten podły kłamca, zabójca i zwodziciel nie jest w stanie udowodnić niczego poza tym, że jest zabójcą, kłamcą i zwodzicielem.

      Ateizm to nie jest wiedza, jak Ci się wydaje, ateizm jest wiarą człowieka w to, że Bóg jest konceptem człowieka.

      Tak, ciężar dowodu spoczywa zawsze na autorze danej hipotezy, masz rację, a więc udowodnij mi swoją hipotezę o nieistnieniu Boga.
      Ja nie muszę Ci nic udowadniać, ponieważ dla mnie istnienie Boga nie jest hipotezą. JA WIERZĘ W ISTNIENIE BOGA! Wiara, jak już pisałwm wyżej , nie wymaga dowodów. Poza tym, udowodniona wiara, atomatycznie przestaje być wiarą, staje się faktem. Czyżbyś nie wiedział o tym?
      O! I na koniec, ponieważ nie jesteś w stanie udowodnić mi hipotezy, że Boga nie ma, odsyłasz mnie do sprzątania. Chcesz mnie w ten sposób poniżyć. I masz problem!
      To nie mnie, bowiem, poniżasz, lecz wszystkie Panie trudniące się sprzątaniem tak zawodowo, jak i w w swoich własnych domach, łącznie ze swoja żoną, jeżeli ją masz.
      Mnie, moi rodzice uczyli, że żadna praca nie hańbi.

      Pozdrawiam wszystkie Panie i Panów trudniących się sprzątaniem, Twoją żonę również! Dziękuję wam, że jesteście i że chce się wam dbać o czystość wokół. Bez was, wszyscy żylibyśmy na śmietnikach. Miłego dnia wam życzę.

      Usuń
  7. Anonimowy18/7/22 15:12

    Day Walker

    @Karolina Kajtek Odwracasz kota ogonem i manipulujesz. Owszem, Bóg jest. Ale tylko tanią fikcją literacką wymyśloną przez człowieka. Dowodzi tego mitologia biblijna. Tylko w niej występuje koncept Boga.
    Natomiast nie ma żadnych dowodów naukowych na istnienie jakiegokolwiek Boga jako realnego bytu. Nie udała ci się ta zagrywka erystyczna. Smutne, że osoby wierzące tylko kłamać i manipulować potrafią.
    Masz rację. Wiara to niewiedza. Nie wymaga dowodów. Dlatego nie stanowi prawdy. I jest nieistotna. Natomiast jeśli twierdzisz, że Bóg istnieje - zwyczajnie kłamiesz.
    To jak? Przeprosisz chociaż za swoje kłamstwa i dezinformacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Day Walker
      Właśnie przeproś za swoje kłamstwa i dezinformacje.

      Usuń
    2. ​ @Day Walker
      Poza tym, właśnie odkryłam, że usuwasz swoje śmieszne wpisy, dlaczego? Czyżbyś się ich wstydził?

      Usuń
  8. Anonimowy18/7/22 15:27


    Day Walker

    @Karolina Kajtek W żadnym momencie nie skłamałem. Tłumaczę ci jedynie dlaczego człowiek stworzył kłamstwo Boga, religie, dogmaty wiary, systemy wierzeń.
    To jak? Przeprosisz chociaż za swoje kłamstwa i dezinformacje? Przyznajesz się, że jesteś fanatykiem religijnym, miłośnikiem mitów biblijnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Day Walker
      A ja Tobie tłumaczę, że to nie człowiek stworzył Boga, lecz Bóg stworzył człowieka.

      Usuń
  9. Anonimowy18/7/22 15:33

    Day Walker

    @Karolina Kajtek Nie, niczego nie usuwam. Pewnie jacyś fanatycy religijnii zgłaszają moje komentarze, w których obnażam ich kreacjonistyczne kłamstwa. Takie są metody foliarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Day Walker
      Fanatycy religijni usuwający Twoje komentarze, w których nic nie obnażasz oprócz kłamstwa swojej hipotezy o nie istnieniu Boga, to jest Twoje kolejne kłamstwo. Takie właśnie są Twoje metody, pełne zwodzenia i kłamstw.

      Usuń
  10. Anonimowy18/7/22 15:38

    Day Walker

    @Karolina Kajtek Możesz sobie tłumaczyć. Bez dowodów naukowych to zwykłe bzdury i pustosłowie.
    A faktem jest, że to właśnie człowiek stworzył kłamstwo Boga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Day Walker
      Faktem jest, że to Ty tworzysz kłamstwo o nieistnieniu Boga, której to hipotezy nie potrafisz udowodnić.

      Usuń
  11. Anonimowy18/7/22 21:05

    @Karolina Kajtek Nie. Faktem jest, że Bóg to tylko naiwny koncept filozoficzny-religijny wymyślony przez człowieka.
    Natomiast jeśli ktoś twierdzi, że jakiś byt nazywany "Bogiem" istnieje - to musi to udowodnić. Do tej pory nikt tego nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Day Walker
      Dochodzę do w niosku, że jednak człowiek z małpą ni jak się nie dogada. Po prostu mówimy innymi językami. W każdym bądź razie nie można mi zarzucić, że nie próbowałam.
      Bywaj "inteligentna" jednostko wiedząca, że jesteś potomkiem małp. Mam nadzieję, że skakanie po drzewach sprawia Ci radość. Ja wolę chodzić po ziemi.
      Pozdrowienia od "ułomnego" umysłu człowieka stworzonego na obraz Boga Wszechmogącego, w Trójcy Świętej Jedynego Prawdziwego, Którego chce uwielbiać dusza moja teraz i zawsze, i na wieki wieków, amen!

      Usuń
  12. Anonimowy18/7/22 21:44

    Day Walker

    @Karolina Kajtek Wnioskowanie to ty lepiej zostaw naukowcom.
    Ty również jesteś przedstawicielem naczelnych, małp wąskonosych, hominidów. Jednym z 7x gatunków człowiekowatych żyjących obecnie na Ziemi. Każdy z tych gatunków powstał w drodze ewolucji biologicznej. A nie został stworzony przez wymyślonego Boga z mitologii biblijnej.
    Bywaj mitomanko. Teraz już dałaś dosadny dowów na to, że osoby wierzące tylko potrafią obrażać. A ich wybujałe ego i wątły rozum - nie pozwalają zaakceptować fakty, że w ludzkim pochodzeniu nie ma nic "boskiego".
    A swojego urojonego Boga możesz sobie wsadzić głęboko tam gdzie światło nie dochodzi. Zindoktrynowana fanatyczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Day Walker
      Przyganiał kocioł garnkowi. To nie ja Ciebie, lecz Ty mnie ciągle obrażasz. I nie tylko mnie, zresztą, lecz wszystkich ludzi wierzących. Obrażasz również ludzi trudniących się sprzątaniem, tak jakby to co człowiek robi stanowiło o jego wartości. Co więc siejesz, to zbierasz.
      I znowu kłamiesz. Ja niczego nie mówię i nie wyolbrzymiam na swój temat, w przeciwieństwie do Ciebie, więc nazywanie mnie mitomanką jest nietrafione.
      I vice versa, swój ateizm możesz sobie wsadzić w swoje cztery litery, zindoktrynowany fanatyku.

      Usuń